نوزدهمین دورهمى تعاملات تجارى جوانان

نوزدهمین دورهمى تعاملات تجارى جوانان با حضور رییس شورای عالی جوانان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد. امیر کشانی رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت:هدف از سلسله دورهمی های تعاملات تجاری، تعامل و ارتباط بهتر بازرگانان جوان و هم افزایی بیشتر آنها با یکدیگر است.

وی خواستار  تمرکز جوانان بر صادرات کالا و خدمات شد و گفت:در شرایط کنونی صادرات می تواند به تولید در رکود اقتصادی  کمک کند.

وی آشنایی بازرگانان و تولیدکنندگان جوان با یکدیگر و شناسایی فرصت های همکاری تجاری و سرمایه گذاری می تواند به فعالیت های مشترک منتهی شود.

کشانی تاکید کرد:شورای عالی جوانان تلاش می کند با برگزاری دوره های آموزشی ،رویدادهای کارآفرینی و نشست هایی از قبیل دورهمی و در مسیر موفقیت انگیزه  جوانان را برای حضور در  عرصه های اقتصادی  را دو چندان سازد.

نوید ادریس دبیر شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت: نشست دورهمی هر ماه با حضور یکی از مسوولین اقتصادی استان برگزار می شود و مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی جوانان با آن مسوول مطرح می شود.

در ادامه این نشست جوانان بازرگان  با معرفی فعالیت های اقتصادی خود با سایر شرکت کنندگان به تبادل اطلاعات  و مذاکره پرداختند.