دبیر پویش جوانه ها مطرح کرد؛ ورود کارآفرینان جوان اصفهانی برای کمک به کادر درمان

به گزارش روابط عمومی اتاق بین الملل جوانان ایران دبیر پویش جوانه‌های در خصوص شکل گیری این پویش و اهداف آن گفت: بدلیل شیوع کرونا در ایران کارآفرینان استان اصفهان با تهیه تجهیزات بیمارستانی و کمک‌های نقدی به یاری کادر درمانی این استان شتافتند.

مهدی هادی‌ در گفت‌وگو با اشاره به رفع بخشی از مشکلات کادر درمان این استان توسط پویش جوانه‌ها بیان داشت: پویش جوانه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و شرایط موجود شکل گرفت و هدف آن نیز رفع بخشی از نیازهای کادر درمان استان اصفهان می‌باشد.

 دبیر پویش جوانه‌ها افزود: این پویش به همت جمعی از کارآفرینان جوان استان اصفهان تشکیل شده است که در نخستین قدم با تامین برخی کمبودها و تجهیزات بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان کار خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: اگر افراد و قشرهای مختلف جامعه دست به دست هم ندهند، این شرایط هیچ وقت مهار نخواهد شد، به همین منظور پویش جوانه‌ها را شکل دادیم تا در حد توان به حوزه درمان کمک نماییم.

دبیر پویش جوانه‌ها با اشاره به حضور۶۰ کارآفرین استان، در این پویش گفت: کارآفرینان استان علاوه بر اهداء کمک‌های نقدی، تلاش کردند با تهیه تجهیزات بیمارستانی و اهداء آن به حوزه درمان گامی را برای رفع نیاز این بخش بردارند.

مهدی هادی‌ مدیریت مجموعه صنایع غذایی اصالت با بیان اینکه تا کنون 10 تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل تقدیم بیمارستان عیسی بن مریم شده است اظهار داشت: علاوه بر اهداء تجهیزات بیمارستانی، ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در غالب بسته‌های مواد غذایی نیز برای مبارزان جبهه مقابله با کرونا آماده شده است که در حال توزیع آن در چند بیمارستان استان اصفهان هستیم.

وی در پایان با اشاره به ضرر و زیان‌های ایجاد شده برای برخی کسب و کارها به دلیل شیوع کرونا گفت:  متاسفانه امروز به دلیل شیوع کرونا برخی صنایع از جمله گردشگری، آژانس ها، هتل ها و …. دچار مشکل شده اند، اگر این بخش ها به چرخه اشتغال بازنگردند شاهد اتفاقات بدی خواهیم بود.