اتاق جوانان ایران موانع عدم‌توسعه گردشگری اصفهان را پیگیری می‌کند

مصاحبه جلیل مشکاتی خبر گزاری فارس

مصاحبه جلیل مشکاتی خبر گزاری فارس

جلیل مشکاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سلسله رویدادهای با محوریت رفع موانع سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در حوزه گردشگری به صورت هفتگی با دعوت از مسؤولان، کارشناسان، پژوهشگران، کنشگران و مجموعه‌های اقتصادی تخصصی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بین‌الملل جوانان ایران ادامه داد: در هر جلسه به یک چالش پرداخته می‌شود و با نگاه به آینده قصد داریم در این جلسات به راهکار برسیم و در نهایت راهبردهایی برای توسعه وضعیت و سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی در صنعت گردشگری ترسیم شود.

وی اضافه کرد: یکی از پرسش های اساسی که در این نشست ها به دنبال آن هستیم این است که چه مشکلاتی در مسیر تحقق اهداف سندهای بالادستی بوده که مانع از عملیاتی شدن آن‌ها و به وجود آمدن موانعی در توسعه زیرساخت‌ها و عدم استقبال بخش خصوصی شده است.

مشکاتی خاطرنشان کرد: تشکل اتاق بین‌الملل جوانان، موسسه غیرانتفاعی، غیردولتی، غیرسیاسی و بین‌المللی است که بیش از ۱۰۰ سال در دنیا قدمت و ۱۱ میلیون عضو دارد، چند سالی است در ایران کار خود را آغاز کرده، این سازمان اعضایش را با توسعه مهارت و دانش توانمند می‌سازد تا بتوانند با تصمیم‌گیری‌های درست موجب ایجاد توسعه پایدار شوند، متشکل از جوانان بین ۱۸ تا ۴۰، دفاتر تشکل در تهران و اصفهان فعال است.

منبع خبر