رویداد JCI and International Networking با حضور فیلیپ کررا

چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱، رویداد “JCI و شبکه سازی تجاری بین المللی” به همت اتاق بین الملل جوانان تهران (JCI Tehran) و به میزبانی ایران مال برگزار گردید.

ایران رویداد با شرکت اعضای اتاق بین الملل جوانان تهران (JCI Tehran) و با حضور آقای فیلیپ کررا، بنیانگذار و رییس اسبق اتاق بین الملل جوانان (JCI) پرتغال، استاد دانشگاه، منتور کسب و کار و مدرس شناخته شده دیجیتال مارکتینگ برگزار گردید.


آقای کررا در ارائه ای از مزایای عضویت در اتاق بین الملل جوانان (JCI) و نقش آن در شبکه سازی موثر، چگونگی استفاده از ظرفیت اتاق بین الملل جوانان (JCI) در تجارت بین المللی گفت و در ادامه به تشریح تجربیات خود در بهره گرفتن از امکان اتاق بین الملل جوانان (JCI) در گسترش مراودات دوستانه و تجاری بین المللی پرداخت.


حاضران در نشست، ضمن معرفی خود و حوزه فعالیتشان، به آشنایی با یکدیگر پرداختند و مدل شبکه سازی برآمده از فرهنگ JCI را تمرین و اجرا کردند.
لازم به ذکر است، این نشست با همراهی گرم مجموعه شربت خانه بازار بزرگ ایران برگزار گردید و شرکت کنندگان در رویداد حین برگزاری برنامه به نحو احسن با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و خوراکی های اصیل ایرانی پذیرایی شدند.

در انتها به رسم یادبود، تابلو فرشی مزین به تصویر فیلیپ کررا تقدیم ایشان گردید.